Tuesday, April 11, 2006

'Lepaskan Kembali Aku Ke Laut'

Lepaskan Kembali Aku Ke Laut adalah novel 3 jilid yang ditulis oleh Shaari Isa.
Novel ini telah ku baca mulai dari alam kanak-kanak lagi..
terlalu besarnya erti novel ini dalam hidupku. bagi sesiapa yang berminat boleh dapatkan novel ini cetakan terbaru di DBP dengan harga RM60 satu jilid... tapi sapa yang ada rakan dewan DBP boleh dapat diskaun...

baik untuk peminat atau penggemar novel sosial dan sejarah kerana novel ini padat dengan fakta2 sejarah Malaysia sejak sebelum, menjelang, semasa dan selepas merdeka..

watak utama : Izma, Usmal Asmat, Kazman, Jasin, Julas, Melor, Bainun, Tunku Abdul Rahman, Tun Abdul Razak, Pres Sukarno, Wan Zaleha, Wan Abdullah.. and many more...

semoga penulisnya sukses selalu...

'.....Izma itu terlalu benar miripnya dengan diriku...'

3 comments:

sinaganaga said...

Salam,
Kau boleh tolong cerita sikit tak kat aku (sinopsis) novel Lepaskan Kembali Aku ke Laut?

Ada kerja kena buat. Esok lusa pengarah dah nak design covernya yang baru. Kalau aku nak baca ketiga2 jilid LKAKL - boleh muntah ni. :)

sinaganaga1547@yahoo.com

Unknown said...

kt mn yer nk cari novel tuh?

saiful nazaree said...

lepaskan kembali aku ke laut adalah terbitan DBP. jika berminat untuk mendapatkan buku-buku terbitan DBP, sila hubungi sa di saifulnazaree@gmail.com. diskaun dari 20% dan tertakluk pada belian tunai sahaja