Friday, January 21, 2011

The Approach Of Armagedon

pagi ni bila lihat sahabat memegang buku Armagedon 2012 karya Muhammad Alexender teringat pula pada buku yang dah lama aku miliki 'The Approach of Armageddon'..mmg menjadi buku kegemaran aku..kedatangan peperangan itu kian hampir dan mmg semakin dekat dgn kita..
Dalam peristiwa Isra' Mi'raj juga ada menceritakan bagaimana Nabi Muhammad S.A.W dalam perjalanannya menuju langit berjumpa dengan seorang perempuan tua yang sudah bongkok yang melambangkan usia dunia yang sedang menuju akhirnya...

DOSA?
semakin panjang usiaku, semakin banyak dosa yang aku lakukan..samada secara sengaja atau tidak..semakin aku leka mengejar dunia..sedangkan aku sendiri tahu apa yang aku kejar cumalah fatamorgana sahaja...

Ya Allah..dalam langkahku ini Engkau pimpinlah...
ampunilah hambaMu ini...
Amin..

No comments: